لوگو آتی رنتال

اجاره تلویزیون شهری

آیا با نحوه اجاره تلویزیون شهری آشنا هستید؟ اجاره تلویزیون شهری چرا و چگونه انجام می‌ شود؟ تلویزیون‌ های شهری یکی از مهم‌ ترین وسیله های تبلیغاتی محسوب می‌ شوند که امروزه در مکان‌ های مختلفی از جمله خیابان‌ های اصلی، فروشگاه‌ ها، بالای برج‌ ها و غیره کار گذاشته شده و از آنها جهت اهداف مختلف استفاده می‌ شود. از طرفی ما در عصری زندگی می‌ کنیم که ارتباط بصری بالاترین و بیش ترین تاثیر خودش را بر روی مخاطبان اعمال می‌ کند که این محتوا می‌ تواند به صورت ویدیو یا عکس باشد و نیازمند یک بستر مناسب جهت نمایش است. این بستر همان تلویزیون شهری یا بیلبورد تبلیغاتی می‌ باشد، به همین دلیل خرید یا اجاره تلویزیون شهری برای دستیابی به چنین اهدافی انجام می‌ شود. در ادامه به نحوه اجاره تلویزیون شهری می‌ پردازیم.

محسابه گر اجاره تلویزیون شهری
اجاره تلویزیون شهری اوتدور

برای محاسبه قیمت اجاره تلویزیون شهری برای فضاهای باز و عمومی وارد شوید.

مشتریان ما

آشنایی با اجاره تلویزیون شهری

گفتیم که در عصر ما محتواهای بصری بالاترین تاثیر را بر روی مخاطبان اعمال می‌ کنند که این محتواها ممکن است به صورت ویدئو یا عکس باشند و برای به نمایش درآمدن نیازمند یک بستر مناسب هستند و این بستر مناسب تلویزیون شهری، بیلبورد تبلیغاتی، ویدئو وال، ویدئو پروژکتور و مواردی از این قبیل هستند. برخی از این بسترها همواره کمبودهایی داشتند که تلویزیون شهری توانست آنها را جبران کرده و به بهترین شکل ممکن محتواهای تولید شده را به نمایش بگذارد، اما یک موضوع مهم در خصوص استفاده از انواع تلویزیون شهری نحوه خرید یا اجاره آن است. چون خرید تلویزیون شهری معمولا با مشکلاتی همراه است که یکی از آنها قیمت بالای تلویزیون می‌ باشد. به همین دلیل بسیاری از صاحبان مشاغل برای برندها و کسب و کارهای خاص برای تبلیغات خود به اجاره تلویزیون شهری روی می‌ آورند. اما برای انجام دادن چنین کاری باید به برخی نکات و موارد توجه داشته باشید که مهم ترین آنها عبارتند از:

مزایای تلویزیون شهری
اجاره تلویزیون شهری

توجه به ابعاد تلویزیون

در ارتباط با اجرای نمایشگر ال ای دی توسط تلویزیون شهری هیچ محدودیتی برای ابعاد و اندازه آن وجود ندارد و در واقع فضای نصب، نوع مراسم و تعداد بازدید کنندگان آن است که اهمیت می‌ یابد، یعنی شما با بررسی کردن چنین مواردی باید بتوانید تلویزیون مورد نظرتان را در ابعاد و اندازه مناسب اجاره کنید. مثلاً فرض کنید هدف نصب کردن تلویزیون شهری در مکانی مانند یک استادیوم و برگزاری یک جشن پیروزی است، در چنین مکانی چون صندلی‌ ها به طور پلکانی چیده شده‌ اند، بنابراین مشکلی برای دید تلویزیون وجود ندارد، اما چون نحوه چیدمان دور تا دور می‌ باشد، پس نمی‌ توان تلویزیون را در یک سمت نصب کرد و باید در چهار جهت چهار تلویزیون نصب شود. یا مثلاً برخی از فضاها محدودیت ارتفاع یا سقف دارند که به ناچار جهت نصب کردن تلویزیون در این مکان‌ ها باید ابعاد کمتر را در نظر گرفت. برای اطلاع از ابعاد و متراژ دقیق و تعداد شرکت کنندگان و غیره می‌ توانید کلیه این موارد را به مجری نمایشگر شهری اطلاع داده و از آنها جهت انتخاب کردن ابعاد مناسب تلویزیون کمک بگیرید.

کیفیت و تکنولوژی به کار رفته در تلویزیون

موضوع مهم دیگری که باید در هنگام اجاره تلویزیون شهری به آن توجه کنید، کیفیت صفحه نمایشگر آن و میزان تکنولوژی‌ های به کار رفته در آن می‌ باشد، چون هدف شما از اجاره کردن تلویزیون شهری احتمالاً تبلیغات، معرفی برندهای خاص، اطلاع رسانی اخبار و اطلاعات عمومی، برگزاری برخی از جشن‌ ها و مراسمات و غیره می‌ باشد و قطعاً در چنین برنامه‌ هایی کیفیت تصویر حرف اول را می‌ زند، چون ما باید بتوانیم به نحو احسن مخاطبان را به خود جذب کرده و آنها را نگه داریم. پس هنگام اجاره حتماً به برند سازنده آن توجه کنید و در صورت امکان دفترچه راهنمای آن را نیز بررسی کنید.

جهت اجاره تلویزیون شهری از طریق شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید.
کارشناس فروش آقای وفایی
کارشناس فنی
اجاره تلویزیون شهری

اجاره تلویزیون شهری

اجاره تلویزیون شهری مطابق با شرایط و قوانینی انجام می‌ شود که شما جهت رزرو حتماً باید با آنها آشنایی داشته باشید، برخی از این شرایط و قوانین به شرح زیر هستند:

  • هزینه ایاب و ذهاب گروه تکنسین فنی را شما باید پرداخت کنید.
  • هزینه استیج جهت نصب کردن در صورت نیاز بر عهده اجاره کننده می‌ باشد.
  • در صورت نیاز به اپراتور هزینه آن بر عهده شما می‌ باشد.
  • هزینه حمل و نقل کلیه تجهیزات جهت نشر بر عهده شما می‌ باشد.
  • برای نصب کردن تلویزیون باید هزینه تغذیه و اسکان تکنسین فنی را بر عهده بگیرید.
  • مدت زمان اجرا و برگزاری مراسم با استفاده از این تلویزیون حداکثر ۵ ساعت است که یک ساعت آن صرف تست کردن و ۴ ساعت باقی مانده برای اجرا می‌ باشد.
  • اجاره کردن تلویزیون جهت مراسماتی سانسی از جمله کنسرت‌ ها به صورت سانسی از شما اخذ می‌ شود.
  • توجه داشته باشید که نصب کردن تلویزیون شهری به هیچ وجه یک روز پیش از اجرای برنامه انجام نمی‌ شود و اگر شما چنین تقاضایی داشته باشید باید اجاره دو روز را پرداخت کنید.

نکته مهم دیگر در خصوص اجاره تلویزیون شهری این است که در طول مدت زمانی که تلویزیون در اختیار شما می‌ باشد، شما موظف به مراقبت از آن هستید و در صورت هر گونه آسیب احتمالی باید بهای آن را پرداخت کنید. از طرفی باید شرایط اجاره و خرید تلویزیون شهری را با یک دیگر مقایسه کنید. چون گاهی اوقات برای اجاره تلویزیون شهری قیمت‌ های نجومی پیشنهاد می‌ شود که اصلاً به صرفه نیست. در این حالت می‌ توانید خرید را جایگزین آن کنید، چون می‌ توانید به دفعات بیش تر از آن استفاده کنید. البته خرید برای مواقعی انجام می‌ شود که شما قصد استفاده از تلویزیون به صورت مداوم را دارید، مانند زمانی که هدف پخش کردن اخبار و اتفاقات روزانه است.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله اجاره تلویزیون شهری و نکات مهم در این خصوص را بررسی کردیم. اجاره تلویزیون شهری با اهداف متفاوتی انجام می‌ شود که شرایط و قوانین خاص خودش را دارد و بهتر است پیش از آن که اقدام به اجاره کنید، با این شرایط و قوانین آشنایی داشته باشید که در این مقاله چند مورد از آن ها را بررسی کردیم. در سایت آتی رنتال بیش تر با نحوه اجاره تلویزیون شهری، خرید تلویزیون شهری، قیمت تلویزیون شهری و دیگر وسایل تبلیغاتی مانند بیلبورد تبلیغاتی یا ویدئو وال آشنا شوید.

پاسخ به سولات متداول

چه مزایایی در اجاره تلویزیون شهری داریم؟

اجاره تلویزیون شهری مزایایی از جمله کاهش هزینه‌ها، انعطاف در محتوا و زمان نمایش، و نگهداری توسط اجاره‌دهنده را فراهم می‌کند.

چقدر هزینه اجاره تلویزیون شهری است؟

با توچه به محاسبه گر هایی که برای اجاره تلویزیون شهری تهیه شده می توانید میزان دقیق هزینه برای اجاره تلویزیون شهری را محاسبه کنید.

چه نکاتی در انتخاب تلویزیون شهری برای اجاره باید مد نظر داشت؟

نکاتی مانند اندازه تلویزیون، کیفیت تصویر، مکان نصب، و توانایی نمایش محتواهای تبلیغاتی در طول روز باید در انتخاب تلویزیون شهری مد نظر قرار گیرند.