لوگو آتی رنتال

آشنایی با تلویزیون شهری تالار

تلویزیون شهری

تلویزیون شهری تالار چیست؟ آیا استفاده کردن از تلویزیون شهری در داخل تالارها و سالن‌های پذیرایی ضروری است؟ استفاده از یک تلویزیون شهری در مکان‌هایی مانند تالارهای عروسی چه مزیت‌هایی دارد؟ تلویزیون‌های شهری با ابعاد متفاوتی تولید می‌شوند و آن چه که آن را با نام تلویزیون شهری تالار می‌شناسیم یک نمایشگر غول پیکر با صفحه نمایش بزرگ می‌باشد که معمولاً در تالارها جهت نمایش دادن ویدیوها، فیلم‌ها و تصاویر مختلف به عنوان قسمتی از مراسم مورد نظر استفاده می‌شود. صفحه نمایشگر بزرگ این تلویزیون‌ها تصاویر را با کیفیت بالا و انعطاف پذیری خوبی به نمایش می‌گذارند و قطعاً می‌توان از آن در جهت تبلیغات مکان مورد نظر و ارائه دادن خدمات مختلف تالارها استفاده کرد. در این مقاله تلویزیون شهری تالار را معرفی می‌ کنیم.

آشنایی با تلویزیون شهری تالار

گفتیم که تلویزیون شهری که معمولاً در داخل تالار عروسی نصب می‌شود یک تلویزیون عظیم الجثه است که صفحه نمایشگر بسیار بزرگی دارد، به طوری که گاهی اوقات این صفحه یکی از ضلع‌های تالار را به طور کامل در برمی‌گیرد و معمولاً از آن جهت نمایش دادن ویدیوها، کلیپ‌ها، تصاویر و فیلم‌های مراسم مورد نظر استفاده می‌شود. چون تلویزیون‌ها با وجود یک صفحه نمایشگر بزرگ می‌تواند تصاویر با کیفیت بالا و البته انعطاف پذیری قابل قبولی ارائه دهند، به این ترتیب تجربه بصری بی‌نظیری را برای مهمانان به وجود می‌آورند، علاوه بر آن صاحبان چنین مشاغلی می‌توانند از تلویزیون شهری جهت تبلیغ کسب و کار و مکان درآمد خودشان استفاده کنند و در حین برگزاری هر گونه مراسمی با تولید ویدیوها و کلیپ‌های مختلف تالار خودشان را معرفی کنند.

این تلویزیون‌ها معمولاً در قسمت‌هایی از سالن نصب می‌شوند که دارای نور کم است که این امر جهت کاهش یافتن تداخل نور طبیعی و همچنین نمایش دادن بهتر فیلم‌ها و تصاویر می‌باشد. اگر به دنبال خرید تلویزیون شهری هستید که برای تالارها مخصوص باشد، در این حالت ویژگی هایی مانند ابعاد و اندازه و وضوح و رزولوشن تصاویر حرف اول را می‌زند، به همین دلیل است که حتماً باید برندهای خوب را برای خرید یا اجاره تلویزیون شهری در نظر داشته باشید.

 

تلویزیون شهری تالار

 

پخش کلیپ‌ های عروسی از تلویزیون

از محبوب‌ترین و مهم‌ترین فناوری‌هایی که در حوزه سمعی و بصری انجام شده و اخیراً نیز توجه افراد زیادی را به خودش جلب کرده است، استفاده از همین دیوارهای ال ای دی جهت پخش کردن کلیپ‌های عروسی می‌باشد که می‌تواند این مراسم را به یک خاطره رویایی و فراموش نشدنی تبدیل کند. برای این کار از ویدیو وال یا تلویزیون شهری استفاده می‌شود که به صورت مجموعه بزرگ و کاملا به هم پیوسته از صفحه نمایشگرهای ال ای دی می‌باشد که به خوبی با یکدیگر ترکیب شده و در نهایت می‌تواند تصاویر گسترده‌ای را به وجود بیاورد، به طوری که مخاطبان خودش را کاملاً شگفت زده می‌کند.

ضرورت داشتن تلویزیون شهری در تالارها

امروز بسیاری از افراد هنگام اجاره تالارها برای مراسم عقد و عروسی به وجود یا عدم وجود تلویزیون شهری و ویدیو وال در مکان مورد نظر توجه ویژه دارند، به ویژه در سالن‌هایی که دارای فضای باز هستند و از این فضا جهت برگزاری مراسمات استفاده می‌ شود، چون معمولاً مهمانانی که در محوطه حضور دارند نمی‌توانند از طریق این صفحه نمایشگرها قسمت‌ های مختلف سالن را دیده و از تماشای آن لذت ببرند. در واقع این نوع دیوارهای ویدئویی رسانه‌های بسیار عالی جهت ایجاد هیجان و لذت در بین مهمانان می‌ باشند. چون گاهی اوقات در مراسمات عروسی بزرگ مهمانان برای دیدن عروس و داماد با مشکل مواجه می‌ شوند که وجود یک تلویزیون شهری توانسته است چنین مشکلی را برطرف کند.

البته صفحه نمایشگرها را می‌توان به شکلی ترتیب داد تا به شیوه‌ های متعدد و متنوعی موجب درگیر کردن و سرگرم شدن مخاطبان شود، یعنی شما با یک ویدیو وال یا تلویزیون شهری با وضوح تصاویر بسیار بالا می‌ توانید نمایش‌ های مختلف و دلخواه خودتان را در هر تعدادی پخش کنید و هیچ گونه محدودیتی در این باره نخواهید داشت.

نحوه راه‌اندازی و استفاده از تلویزیون شهری تالار

در راه‌اندازی تلویزیون شهری برای تالارها باید چند نکته را حتماً رعایت کنید تا بتوانید یک زاویه دید کاملاً مناسب و ایده‌ آل با مخاطب داشته باشید. این موضوع بسیار مهم است که بتوانید تلویزیون را در مکانی نصب کنید تا اکثریت مهمانان به آن تسلط کافی داشته باشند و بتوانند از هر گوشه‌ ای از سالن کلیپ‌ های پخش شده را ببینند. در چنین حالتی است که شما حداکثر تاثیرگذاری را در روند استفاده از تلویزیون شهری تالار خواهید داشت و می‌ توانید نتایج مثبتی از نصب آن به دست بیاورید. مورد بعدی در نظر داشتن یک فاصله استاندارد و ایده آل صفحه نمایشگر با مخاطبین می‌ باشد که در این خصوص حتماً باید یک تیم فنی و حرفه‌ای بتواند این فاصله را تنظیم کرده و نصب را به درستی انجام دهد.

 

تلویزیون شهری تالار

 

مقایسه تلویزیون شهری تالار با دیگر تجهیزات نمایشی

ممکن است گاهی اوقات در برخی از تالارهای عروسی شما شاهد استفاده از ویدئو وال، پروژکتور یا دیگر تجهیزات نمایش تصاویر باشید که البته این وسایل کارایی تلویزیون شهری را ندارند و اگر دچار نقص و خرابی شوند، شما به یک تعمیرگاه دسترسی نخواهید داشت، به این ترتیب کلیه برنامه‌ های نمایشی منتفی خواهد شد، اما در صورت استفاده کردن از یک تلویزیون شهری تالار در صورت بروز هر گونه خرابی در قطعات مختلف آن در کمترین زمان می‌ توانید قطعه مورد نظر را تعویض کنید.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله تلویزیون شهری تالار را بررسی کردیم. تالارهای عروسی، رستوران‌ ها، هتل‌ ها و سالن‌ های بزرگ پذیرایی از جمله مکان‌ هایی هستند که به عنوان مکان ایده‌ آل جهت نصب تلویزیون شهری مطرح می‌ شود و از آن می‌توان جهت پخش کردن کلیپ‌ های متناسب با نوع مراسم استفاده کرد که یکی از این موارد نیز مراسمات عقد و عروسی می‌ باشد و مهمانان می‌ توانند همزمان با شرکت در عروسی تصاویر مختلف عروس و داماد و دیگر صحنه‌ های مراسم را از این نمایشگرهای بزرگ ببینند. در سایت آتی رنتال بیش تر با تلویزیون شهری تالار مقایسه آن با دیگر تجهیزات نمایشی، نحوه درست اجاره تلویزیون شهری، نکات مهم برای خرید تلویزیون شهری و غیره آشنا شوید.